fbpx

Forretningsbetingelser

Hvem er vi

Din Service Hjælp 
CVR: 43937715
Adresse: Dronningens Tværgade 7, 1302 Kbh K.
Tlf: +45 2680 0604
Email: kontakt@dinservicehjaelp.dk

 

Din opgave inden vi kommer ud til dig og skal rense dine fliser

For at vi kan gøre vores arbejde på bedst vis, er der en række ting, som du gerne må sørger for inden vi kommer ud til dig: 

  • Havemøbler, blomster krukker og lign. skal ryddes, for at vi nemt kan komme til fliserne
    • En lille tommelfingerregel er at stille alle disse ting mindst 10 meter væk fra fliserne, for at sikre at de ikke bliver sprøjtet til med beskidt vand, eller sæbe som møblerne ikke kan tåle

  • Større mængder af ukrudt skal ryddes, og græskanter skal skæres væk
  • Nem adgang til fliserne 
    • Vi skal gøres opmærksomme på hvordan vi kan komme til, hvis vi skal ind og arbejde på et aflåst område

       

  • Der skal være adgang til vand udefra
    • Tjek gerne at vandtrykket fungere optimalt, kontakt os gerne inden hvis du fornemmer lidt problemet med vandtrykket

       

Dato og tidspunkt for vores ankomst

Alt efter hvad der er aftalt, vil vi hos Din Service Hjælp aftale hvilken dag vi skal komme, og hvilket tidspunkt. Tidspunktet for vores ankomst, bliver ikke et præcist tidspunkt, da vores dage aldrig er de samme, og vores rute planlægning kan skifte fra dag til dag. Derfor giver vi et altid en estimeret tid for vores ankomst +- 1 time.

Når vores renser er på vej ud til dig, vil du modtage et opkald. Hvis ikke vores renser kan komme i kontakt med dig, vil du modtage en SMS med tidspunktet for renserens ankomst.

Hvis vejret skulle være årsagen til at opgaven ikke kan klares optimalt, vil finde en ny dato og tid hurtigst muligt.

Opmåling

Hvis ikke vores renser har været ude hos dig inden den aftalte dag, har du muligheden for at få en renser ud og lave en grundig opmåling af din grund. I forlængelse med opmålingen, vil der først sendes en faktura efter grunden er blevet grundigt opmålt, tilbuddet er sendt din vej og opgaven er klaret – Dette gør vi, for at stille dig som kunde bedst muligt, for at vi hverken fakturere for mere eller mindre end der er.

Hvis aftalen laves online, uden vores grundige opmåling: Hvis vores renser først udføre den grundige opmåling på den aftalte dag, og han efterfølgende finder ud af at der er flere fliser end aftalen lød på ( Hvilket antage som +20% ), vil vores renser forsøge at kontakte dig på telefon og SMS inden han begynder. Hvis ikke renseren kan komme i kontakt med dig, vil renseren gå i gang, og der vil pålægges de ekstra fliser til fakturaen.

Eksempel: Hvis der er lavet en aftale på at vores renser skal komme ud og rense en kundes fliser på 100 m2, og renseren først ude på din plads finder ud af at der faktisk er 130 m2, vil vores renser først forsøge at ringe til dig, og skrive en SMS, for at gøre dig opmærksom på dette. Hvis ikke renseren kan komme i kontakt med dig, vil renseren starte med at rense alle 130 m2.

Hvis kundens opmåling er under det anslået antal m2 som aftalt, vil vores renser igangsætte arbejdet uden nogen bemærkning.

Priser og Betaling

Netbank betaling: Du vil som kunde altid modtage en faktura over e-mail når hele opgaven er færdiggjort. Nogle opgaver kan godt tage flere dage at udfører, og du vil derfor først modtage fakturaen efter hele opgaven er færdiggjort. Når fakturaen er modtaget, vil forfaldsdatoen være 8 dage efter.

Indeksregulering: For at sikre et højt serviceniveau og for at imødekomme mulige prisstigninger på ressourcer, vil vores angivne priser på hjemmesiden reguleres en gang om året – For at følge udviklingen i nettoprisindekset.

Miljøtillæg: Miljøbetaling vil dække over følgende: 

  • Svingende elpriser og brændstof
  • Miljøstyrelsens opdateret miljøkrav til korrekt brug og håndtering af midler

Miljøtillægget er 60,- kr. pr. ordre.

Serviceaftale

Vi hos Din Service Hjælp forsikre dig om en holdbarhed i op til 15 år mod flisepest, hvis du tilvælger vores Serviceaftale. For at forsikre dig mod flisepesten, vil vi en gang årligt komme og udfører en behandling – Denne behandling forgår typisk enten i foråret eller efteråret. Oplever man flisepest komme igen, efter vores renser har været ude og rense området det pågældende år, vil vi sørger for at sende en renser ud til dig hurtigst muligt, for at udfører endnu en behandling uden yderligere betaling. 

Da ruteplanlægningen er en meget vigtig faktora for at kunne opretholde den lave pris på Serviceaftalen, er det ikke muligt at ændre sin tid efter den er planlagt. Man er dog altid velkommen til at skrive nogle ønsker om hvornår man gerne vil have at vi kommer og udfører vores behandling.  

 

Afbestilling eller ændring af dato

Skal din tid ændres, skal du kontakte os på kontakt@dinservicehjaelp.dk eller du kan ringe til os indenfor vores åbningstider på +4526800604.

Skal du afbestille din tid, kan du kontakte os på kontakt@dinservicehjaelp.dk, eller ringe til os indenfor vores åbningstider på +4526800604.

Hvis du skal ændre din tid, eller afbestille din tid, skal det senest ske 48 timer før den aftalte tid. Hvis 48 timers reglen ikke overholdes, vil du modtage en faktura på 499,- kr.

Hvis du vil opsige din Serviceaftale, kan du kontakte os på kontakt@dinservicehjaelp.dk, eller ringe til os indenfor vores åbningstider på +4526800604. Dette skal gøres året forinden, hvis ikke vil du modtage en faktura på 499,- kr.

Din Service Hjælp har mulighed for at trække sit tilbud tilbage, efter aftalen er indgået, hvis ikke kunden har betalt nogen penge i form af depositum eller lign. Dette kunne eksempelvis være, hvis at Din Service Hjælp ikke mener at opgaven er profitabel nok.

Indsigelser

Flise udskridning: Der kan være mange årsager til hvorfor fliser skrider ud med tiden, det er dog forskelligt, og kan både være i mindre samt større grad. Årsager til fliser skrider ud kan eksempelvis være større regnskyl. Det er derfor vigtigt at informere os på forhånd, hvis man i forvejen kan se fliserne så småt er ved at udskrive.
Vores rens vil fjerne størstedelen af væksten mellem fugerne, hvilket kan medføre tydelig mellemrum mellem fliserne. Din Service Hjælp ApS tilbyder gerne at pålægge fugesand mod betaling. Din Service Hjælp ApS fralægger ansvaret, og holdes ikke ansvarlige for udskridning af fliser.

Stoppet kloak eller dræn: Når vi renser, benytter vi os af en masse vand, det forventes, at dette vand har mulighed for at gå ned i en nærliggende kloak eller dræn. Hvis man ofte oplever problemer med et tilstoppet dræn eller kloak, skal det siges til os på forhånd. Alt som mos og ukrudt sørger vi for at samle og fjerne.

Flytning af havemøbler krukker og lign inden fliserens: Det er dit ansvar som kunde, at flytte alle havemøbler, krukker og lignende fra fliserne, for at sikre os at de ikke bliver beskadiget. Hvis vores renser møder op et sted, og der bruges +20min på at rydde området, vil der tillægges en ekstra udgift på 299,- kr.

Ansvar og rensning af fliser under skråninger: Ved rensning af fliser, der ligger under en skråning eller på ydersiden af fliserne til en garage, kan særlige hensyn være påkrævet. Afhængigt af om skråningen er lavet af træ eller beton, vil vi altid regulere trykket for at undgå skader på skråningens facade.

Hvis skråningen er lavet af træ, renser vi fliserne under skråningen med lavest muligt tryk, som stadig er med til at fjerne alger samt flisepest, medmindre andet er fortalt af kunden. Det er særlig vigtigt at rense med lavt tryk, da skråningens facade kan få nye toner, hvis den udsættes for for meget tryk. Hvis træet er blødt eller porøst, kan den yderste beskidte overflade fjernes, hvilket kan give træet en lidt anderledes tone i forhold til resten af det. Dette er på kundens eget ansvar, og det skal være tydeligt angivet, om vi skal rense fliserne under skråningen, da garantien for fliserne bortfalder, hvis væksten af flisepest kommer derfra.

Hvis skråningen derimod er lavet af beton, kan den som regel tåle mere, medmindre den er gammel og krakeleret. I sådanne tilfælde vil vi undlade at rense fliserne under skråningen, da væggens struktur let kan blive beskadiget.

Vi forudsætter generelt, at fliserne skal renses, medmindre andet er angivet. Kunden skal være opmærksom på, at det er deres ansvar at udbedre eventuelle situationer efter vores arbejde. Garantien for fliserne bortfalder, hvis fliserne under skråningen ikke renses og væksten af flisepest kan ses derfra.

Facade: Efter en rens, vil vi altid vaske facaden ren, og sørger for at efterlade området som om vi ikke havde været der – Selvfølgelig bare renere. Der er dog nogle tilfælde hvor at man ikke kan se støv eller sandet som har sat sig på de våde og mørke facader. Vi gør dog stadig vores bedste, for at skylle alt væk på et lavt tryk. Hvis der skulle være nogle steder som vi ikke har rengjort grundigt nok, er det ikke mere end at vente på at regnen vil skylde det sidste væk.

Ukrudtsrødder mellem fliser: Når du vælger Din Service Hjælp ApS professionelle fliserensningsservice, kan du forvente en smuk og pletfri facade på dine fliser. Vi bruger specialiseret højtryksudstyr til at fjerne alger og flisepest fra overfladen og afslutte opgaven med en imprægnering for at bevare resultatet.

Vores dedikerede team sørger også for at fjerne uønsket mos, ukrudt som mælkebøtter, græs og lignende fra fliseoverfladen. Vær dog opmærksom på, at hvis der er større ukrudtsrødder, der er dybt indlejret i fugerne, kan det være vanskeligt at fjerne dem helt ned til roden.

Vores ansvar ligger i at bringe flisernes oprindelige facade frem. Vi tilbyder altid at genopfylde fugerne med fugesand, så dine fliser forbliver i perfekt stand. Dog tager vi ikke ansvar for fjernelse af den slags ukrudtsrødder, der er dybt indlejret.

Flisernes tilstand efter rensning: Med årene, vil alle flisers porøsitet forværres. En almindelig rensning af fliser, bør dog ikke være årsagen til at ødelægge fliser i form af revner eller lignende. Jo flere rensninger fliser har været igennem, jo mere vil flisernes porøsitet forværres. Vi sørger altid for at bruge det rette tryk til dine fliser, for ikke at skade dine fliser.

Rens ved pool: Når vi renser en grund med en pool, sørger vi altid for at rense alle fliserne nær poolen til sidst, for at sikre så lidt snavs i poolen som muligt. Vi kan dog ikke garantere at der ikke kommer snavs ned i poolen – Det er på eget ansvar at rengøre poolen efter.

Prismatch

Vi hos Din Service Hjælp ApS, går meget op i at efterlade vores kunder med et smil på læben. Af den grund sørger vi for at være konkurrencedygtige på pris, og giver gerne en prisgaranti på alle vores ydelser – Så længe virksomhederne matcher nedenstående kriterier.

Sammenlignende virksomheder: 

  • Alt arbejde udføres af medarbejdere under en dansk overenskomst 
  • Tilbuddet fremgår af det helt samme m2 som vi skal pris matche 
    • Opgaven skal specialiseres grundigt, for at vi nemt kan se, om det er den samme serviceydelser vi skal yde 
  • Vedhæftet dokument af den anden virksomhedens tilbud skal dokumenteres
  • Tilbuddet skal være tilgængeligt for alle andre
  • Prisgarantien gælder kun på tilbud op til 35.000,- kr.

Farveforskel på fliser

Der kan være flere årsager til farveforskel på fliser. Det kunne eksempelvis være fliser som er overdækket grundede et halvtag eller lignende, som ikke bliver udsat for syreregnen som alle andre fliser der ikke bliver dækket til. Derfor ser de overdækket fliser nyere ud, hvorimod de andre fliser har en mere slidt overflade og virke mere ru i det. Der er dog nogle fliser, som bliver produceret med en mørk overflade, hvilket gør farveforskellen mere tydelig. Denne overflade kan ikke renses væk med en rens, hvilket betyder at farveforskellen stadig vil være tydelig – Dog vil vi stadig kunne rense fliserne, give dem en imprægnering og sørger for at beskytte fliserne.


Din opgave inden vi kommer ud til dig og skal udføre en algebehandling af dit tag

 

For at vi kan gøre vores arbejde på bedst vis, er der en række ting, som du gerne må sørger for inden vi kommer ud til dig.

  • Havemøbler, blomster krukker og lign. skal ryddes, hvis de står lige under taget.
    • En lille tommelfingerregel er at stille alle disse ting mindst 10 meter væk fra taget

       

  • Vi skal have adgang til taget fra begge sider
    • Derudover skal der også være parkeringsmuligheder tæt på ejendommen/taget

       

  • Der skal være adgang til vand udefra
    • Tjek gerne at vandtrykket fungere optimalt, kontakt os gerne inden hvis du fornemmer lidt problemet med vandtrykket


Flytning af havemøbler krukker og lign inden algebehandling af tag

Det er dit ansvar som kunde, at flytte alle havemøbler, krukker og lignende hvis de står under taget. Hvis vores renser møder op et sted, og der bruges +20min på at rydde området, vil der tillægges en ekstra udgift på 299,- kr.


Vind og vejr, inden algebehandling af tag

For at behandlingen kan få den bedst mulige effekt, er det vigtigt at der ikke regner eller blæser for meget. Dog er det ikke et problem, hvis det er på et lavt niveau. Efter alge behandlingen har fået lov til at ligge i en time, er det ikke et problem hvis der skulle komme et større nedbør, da behandlingen har fået lov til at trække godt ind i taget, og derefter ikke har nogen betydning for produktets virkning.

 

Indsigelser/Erstatning efter vores rens af træterrasse 

Det er vigtigt for os hos Din Service Hjælp, at gøre dig som kunde opmærksom på, at en rens af en træterrasse med et højtryksanlæg, ikke er det samme som slibning af træ. Forskellen er at vi med vores fliserenser/højtryksanlæg, kun lige renser overfladen af terrassen – Da vores henblik med rensen kun lige er at fjerne algerne der måtte være på terrassen. Hvorimod en slibning vil gå mere i dybden, og fjerne et større lag af terrassen. Derfor er det vigtigt for os at pointere, at man ikke altid kan være sikker på om terrassen får den samme farve som den havde før væksten af algerne kom til. 

Udfaldet for terrassens farve efter en rens er ikke nem at vurdere på forhånd, og vi garantere ikke den samme farve som den havde til at starte med. Det kan være meget forskelligt, alt efter hvor udsat træet har været udsat for sol og regn. Med tiden mørner træ, og det bliver blødere eftersom at det er et levende materiale. 

Efter rensen er færdiggjort, kan det godt være, at terrassens udfald ender med at blive mørkt, hvidt eller gråt, kan det godt være at terrassen skal bruge en slibning. Men det er ikke noget Din Service Hjælp ApS specialisere sig med, og er heller ikke noget vi kompencere for. 

Vi vil gerne informere dig om, at når du vælger at få renset din træterrasse af Din Service Hjælp ApS, kan der forekomme visuelle striber på træet efter rensningen. Disse striber er resultatet af kørsel af maskiner og tryk på træoverfladen under rensningen og kan være mere eller mindre synlige afhængigt af trætypen.

Vi ønsker at pointere, at dette er en normal forekomst, og selvom vi gør alt, hvad vi kan for at minimere striberne, kan det ikke undgås helt. Men med tiden og eksponering for naturens elementer vil træet helbrede sig selv og striberne vil aftage.

Efter en algebehandling eller en rens med højtryksanlægget, har vi mulighed for at imprægnere terrassen. Denne imprægnering er gennemsigtig, og ikke til at se på terrassen. 

For at give os en mulig chance til at rette op på noget, som du som kunde ikke synes er gjort godt nok, er det vigtigt at du melder det til os indenfor 48 timer, da vi kommer og påføre vores imprægnering efter 1-2 dage efter rensningen. 

Alt efter hvor gammel terrassens træ er, hvor mørnet det er blevet med tiden eller hvilken træsort det er, kan træet godt have det med at rejse sig – Men det er ikke meget der er tale om her. 

Hvis rensningen af terrassen forgår op af et skur, en kælder, dør eller lignende, er det kundens ansvar at flytte ting der ikke kan tåle vand, hvis vandet skulle trænger igennem – Det er altså dit ansvar som kunde, at sørger for at der ikke kan komme vand under.

Det er dit ansvar som kunde, at flytte alle havemøbler, krukker og lignende fra terrassen, inden vores renser kommer, for at sikre os at de ikke bliver beskadiget. Hvis vores renser møder op et sted, og der bruges mere end +20 min på at rydde området, vil der tilægges en ekstra udgift på 299,- kr.